piątek, 17 marca 2017

Pięćdziesiąt Twarzy Greya - Woocash


"Pięćdziesiąt Twarzy Greya" - E.L. James

Przebrnięcie przez tę książkę było dla mnie mordęgą, ale jako że mam zwyczaj czytania "na stolarza", czyli od deski do deski, postanowiłem nie przerywać lektury i dotrwać do końca. Teraz mogę oficjalnie powiedzieć, że jest to najgorsza książka, jaką w życiu czytałem. A nie jestem wcale bardzo wybrednym czytelnikiem, chociażby "igrzyska śmierci" oceniłem wysoko. Zawsze szukam w książkach jakichś pozytywów, ale tym razem, mimo szczerych chęci, ich nie znalazłem.

Bohaterowie są lekko mówiąc denerwujący, z Anastasią na czele. Jej zafascynowanie Christianem podkreślane przy każdej okazji wychodziło mi bokiem, a z tytułowego Greya autorka na siłę starała się zrobić tajemniczego, pokrzywdzonego przez los ekscentryka. Styl literacki E.L. James pozostawia wiele do życzenia, "fabuła" zaś skupia się przede wszystkim na uprawianiu seksu, rozmawianiu o seksie lub myśleniu o seksie.

Odczułem niewysłowioną ulgę, kiedy skończyłem ten tom i niech mnie ręka boska broni przed sięgnięciem po kolejne.

Woocash

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz